"Life without music isn't a life. It's just nothing" 
-Wiwi

Vad skulle livet vara utan musik? För mig skulle det inte vara något. Jag lyssnar på musik på morgonen, under dagen, på kvällen och medan jag somnar. Det är en fantastisk del av hela mitt liv. Finns många tillfällen då musiken har räddat mig från en panikattack. Musiken gör en lugn och få en att le. Det finns en låt som gör det extra mycket. Som också får mig att tänka på min underbara människa. Jag hör honom sjunga den i mitt huvud. Love it. 



Utan musik är livet tråkigt. Utan livet skulle inte musiken finnas. Det här blev bara krångligt. 

Hoppas ni alla haft en underbar helg. 

Min vecka ser ljus ut. I alla fall några av dagarna. 

Måndag: Se klart Shakespeare. 
Tisdag: Spexdag (Lilla My, here I come)
Onsdag: Golfdag. Slutar i alla fall innan 12 :P 
Torsdag: Förhoppningsvis börja göra teatern på Svenskan
Fredag: Stockholmsresa! Låt Stockholm fyllas med Småländare från Höglandet. Vasamuseet och se föreställningen Chicago är bestämt hittills :) 

Hur ser eran vecka ut? :) 

Kramisar

Wiwi 


allmänt, musik, veckan,

Kommentera

Publiceras ej