“Promise me you'll never forget me because if I thought you would, I'd never leave.” 
― A.A. Milne
 
 
Onsdag. Mitten på skolveckan. Efter tisdagen säger även den engelska kalenden. WTF. Det enda roliga som händer på en onsdag är i stort sätt att jag har scouter varje onsdag. Vilket jag också har idag. Ska bara skriva det här inlägget och sedan är den nästan dags att dra. 
 
Jag har varit scout i ungefär fyra eller fem år, och jag älskar det verkligen. Vara ute i skogen, hänga med min patrull som består av mig och fyra killar som är helt fantastiska att umgås med. Det kanske är märkligt, men oftast så känns de som extra bröder. Ångrar aldrig att jag lärde känna dem. Två av dem har jag gått med sedan förskolan. Men det var inte förän jag började scouterna som jag blev helt vän med dem. Så länge jag fortfarande har lusten kommer jag att fortsätta. I sommar ska jag i ungefär en vecka vara på lägret Klockrent. Längtar verkligen! Om det är någon mer som läser bloggen som ska dit, så skriv en kommentar. Det hade vart kul att veta lite fler som ska dit. 
 
Idag, fick vi tillbaka resultaten för nationella proven i matte. Är nöjd med mitt C. Igår fick vi dem i Svenska. Ett fint B. Jag har alltid gillat skolan, men under den sista terminen av nian har jag till sist blivit skoltrött. Efter tio år i skolan. Nu är längtan tills att få sluta skolan, 12 Juni, enorm. Få ett underbart lov, med läger och sommarjobb och kanske träffa vänner. Och sedan veta, att när skolan börjar igen så är man sexton år och får börja om helt. Ny skola, ny klass, nya lärare och framför allt. En linje man vill gå. Jag hoppas innerligt på att få komma in på teaterlinjen. Mer om det kommer jag skriva i andra inlägg. 
 
 
En av mina allra närmaste kompisar gav mig innan ett uppdrag/challenge. Jag kommer att försöka se några av Disney-klassikerna som jag inte sett eller bara sett en del av. 
Jag kommer senare att lägga ut recension om dem och ge dem ett betyg mellan 1-5 Gummibjörnar :)
 
Har ni några filmtips? :) 
 
Kramisar

Wiwi
 

Kommentera

Publiceras ej