Vissa dagar undrar jag ifall den här bloggen inte bara kommer handla om olika händelser som har med min ångest att göra. Jag kan sägs er, att det här är bloggen om mitt liv. Så, kanske, inte varje gång, kommer ett inlägg om något helt annat. Som idag :D 

Dagen började med att jag tvingades cykla genom halva stan till golfbanan som ligger på ett berg typ även att hela min stad ligger på Småländska Höglandet. Ungefär 5 km. Sedan några timmars golf. En runda på korthålsbanan tillsammans med två av mina kompisar. Idioterna efter oss stressade och var jobbiga. Killarna framför tog tid på sig, men inte stressade vi på dem genom att skrika.
Sedan efter lunch var 5km cykling hem. XD börjar känna i benen efter alla uppförsbackar. 

Jag bor ibland i lägenhet. Min pappa brukar vilja att man hjälper till med tvätten. Nja, inte alltid man hjälper. Kanske följer med på sin högst, en gång av tio. Men vägen till tvättrummen är lång och smal och helt perfekt för alla människor UTAN  oss med Klaustrofobi, cellskräck. 
Det går, men det är jobbigt. Vägarna går inåt mot en. 

Jag har inte mycket jag vill säga idag. Då jag är trött. Nytt inlägg i morgon.

Kramisar
Wiwi 



Wiwi babblar, cyklat, golf, klaustrofobi, onsdag,

Kommentera

Publiceras ej